love to daniel+kräftor ;)

Fortsätter där jag slutade senast :) Cyklade på fotti med hjärtat,malin,jeppe&lollo :) for förbi dagge och köpte en kyckling macka på vägen, såg två fotbollsmatcher och josefine,sofia&julia kom och joinade oss! Efter fotbollen cyklade jag+daniel malin+jeppe till kina och åt gooo mat! Parcykling till norra senare, hah. Jag&gubben tog det bara lugnt hela kvällen, jag rensade hans garderob (vilket jobb alltså) sen såg vi lite film oså och somnade kring halv 2 :)
Malin kom till daniel imorse 20 över 1 och då öste regnet ner.... men vi tog bussen 13.35 hur som helst!
Väl framme gick vi och fikade på hanssons med sofia,julia&evalena :) lollo kom förbi en snabbis också!
Ikväll har malin först klippt mitt hår, leeskigt men blev nöjd ändå :) for till lovan och hade filmkväll med massa gott och färgade håret där, inte lika nöjd men det får duga... min ögonsten tyckte det blev snyggt så det är väl det viktigaste =) hih!
Imorgon ska jag umgås med hjärtat på dan, sen är det kräftskiva hos lovisa på kvällen, KOMMER BLI SÅÅ GOTT!

...herrå!



Du är det underbaraste som finns ;-*

Kommentarer
Postat av: Sandra

ha så kul :)

2008-08-19 @ 20:47:13
URL: http://sandrajakobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0