luleåkalaset 08

orkar verkligen inte skriva ett fett inlägg om lk så får bli en jättekortis:

fredag; jag anna jonna kom till luleå och gick till josse, blev förfest utanför henne och sen området vid halv 11 (missad e-type, har ångest...) jag och gubben gick hem till josse kring 1 och la oss och försökte sova :) men sen kom josse en liten stund efter så vi låg och pratade hela natten!

Lördag; vaknade kring 1, med inte så mycket sömn i paketet menmen. åt frulle och sen gick jag och josse och bastade osv. sen började vi göra oss iordning och sen var det middag kring 6, sen förfest utanför josse en kväll till :) området kring 11 och jag och gubben gick hem till josse kring 2!

Nu ska jag gå och äta lite och vänta på att gubben kommer hem från sin träning :)


Finns inte ord för hur mycket jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0