morsning!

Bara ett litet snabbt inlägg innan jag gör mig lite frulle! :)
Vaknade för 10 min sen och gav hjärtat ett lyckatill eftersom han for till luleå på samlingen nyss, nu ska jag strax äta frukost och senare kommer kristina,sanna&challe och hämtar upp mig så far vi till luleå och kollar gubbens match :) ska bli grymt kul att se på honom nu, har längtat hela sommaren efter att hockeysäsongen ska börja och nu äntligen!:)
Åker med gubben hem sen efter matchen , får se vad vi ska hitta på ikväll :) far iallfall till mig, kanske ser en film och myser, eller far till farmor och farfar och hälsar på :) mja, vi får se!

aja, nu kurrar det i magen!


Det finns ingen som du <3 helt perfekt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0