senaaa ;)

Är för tillfället barnvakt åt Angelica igen :) idag&imorgon medans greta&linda jobbar, gölligt men jobbigt att kliva upp tidigt, men är väl lika bra att vänja sig för snart börjar ju skolan igen.. :p
Nu ska jag gå och hjälpa gubben och städa sen ska vi smaska i oss chips,dipp,kladdkaka&glass framför en bra film och bara mysa ;-*

All my love to you <3


Kärleken;
Har du hittat den rätta killen? JA:)
Har du en kille just nu? Ja
Om du har/hade, skulle du tillåta honom ta på dig? Ja
På rumpan? Ja
På brösten? Ja
Kyssa dig på halsen? Ja
Kyssa dig på munnen? Ja
Kyssa dig på kinden? Ja
Gillar du någon? no, I loveeee!
Har du vart ihop med någon för inte så längesedan? Är det nu så :)
Vad heter personen du gillar? Daniel Mannberg <3

Skolan;
Går du i skolan? Ja
Har du någon gång skolkat? Aaa
Har du varit i skolan idag? nej, sommarlov! :)

Annat;
Hur mår du just nu? Toppen
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? antagligen
Har du piercat dig? Ja
I så fall, vart? naveln, räknas öronen?

Telefon/mobil;
Vem ringde du senast? Sanna
Vem ringde dig senast? Therese
Vem sms:a till dig senast? Jossed
Vem sms:a du till senast? JosefineS

Övrigt;
Är du hungrig just nu? Nej, åt precis
Vad är klockan nu? 20.02
Vilka sidor på Internet e du inne på just nu? bloggen och pixbox

Familj;
Hur länge sedan var det du träffa din mamma? Vetinte, just före lk tror jag
Hur länge sen var det du träffa din pappa? I måndags

Har du något syskon? nope

Vad tycker du om dina syskon? -

Övrigt;
Har du sminkat dig idag? Nej
I så fall, vad för smink? -
Vad har du för bh/topp på dig just nu? en vit bh

Smink & Hår;
Använder du mascara? ja när jag väl sminkar mig
Andväder du Wax? nej
Använder du kajal? någongång
Använder du hårspray? ibland
Använder du volymspray? nej
Andänder du mousse? nej
Använder du deodorant? ja
Använder du parfym? ja
Använder du ögonfransböjare? nej
Använder du täckstift? ja, eller alltså foundation när jag väl sminkar mig
Använder du läppglans/läppstift? läppglans ibland
Använder du rouge? För det mesta inte
Noppar du ögonbrynen? Ja
Uppsatt hår eller hängande? beror på, men uppsatt tror jag
Plattar/lockar du håret? Plattar det ibland någongång
Duschar du varje dag? Kroppen i princip varje dag men håret varannan ungefär
Målar du naglarna efter varje gång du duschat? nej
Smörjer du in hela kroppen varje dag? nej, hela kroppen kanske 2 gånger i veckan


Kommentarer
Postat av: sandra

haha joo jag vet, men min msn är ju gammal haha :D okej ska göra det!

2008-08-13 @ 21:31:01
URL: http://sandrajakobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0