Ska vi kalla det sommar?

Kan vi få lite värme här uppe eller?!
Blev väckt av Linda och Angelica vid 10-halv 11 imorse, känner mig väldigt duktig som klev upp då :)
Gick upp och duscha och sen lagade vi mat, och nu har vi precis ätit :b
Gubben kommer hem efter sin träning, sen blir det mest troligt att kolla hockey kl 7 i luleå : ) 
Föresen så måste jag passa på att gratta Linda här i bloggen som fyllde 20 bast igår, wiii!! :)

Min Daniel är vääärldensbästa :) <3


hittade en sån här fun grejj:

ALLMÄNT
Namn: Linnea W-Lindström
Födelsedag: 19 September
Ögonfärg: Grön
Hårfärg: Brunt med blonda slingor
Högerhänt/vänster: höger
Stjärntecken: Jungfru
Skostorlek: 38
Är dina föräldrar skilda: ja
Sport: ingen alls, men hockey att titta på
Helgdag: lördag
Årstid: sommar!!!

HAR DU NÅGONSIN

Varit kär: ja, jag är!
Blivit dissad: förmodligen
Skolkat: ja
Sovit utomhus: ja, i tält?
Sett en död människa: jo..
Använt droger: nej
Retats: haha jadå

THIS OR THAT

Cider/Öl: cider
Pepsi/cola: cola
Kärlek/sex: kärlek
Jordgubbar/blåbär: jordgubbar
Kött/veg: kött
Tv/film: beror på, men film tror jag
Gitarr/trummor: gitarr
Adidas/nike: adidas
Kinesiskt/mexikanskt: kinesiskt

SENASTE/SENAST DU
Skrattade: idag
Grät: I Torsdags
Kramades: Imorse :)
Tuggade tuggummi: I lördags
Drog ett skämt: idag
Telefonsamtalet: Kanske en timma sen

Sms;et: Josse d :)

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Druckit alkohol: Ja
Rökt: Jo..
Tagit droger: Nej
Kysst någon: Jaaa :)
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet:Jepp :)
Sovit tillsammans med någon av samma kön: Ja
Bakat: Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0