7 Augusti

Igår klev jag och gubben upp kring 1 och gjorde makaroner och köttbullar :) sofia kom förbi och lånade lite grejjer, hon far ju till Turkiet imorgon, FUSKIS!
Gubben for på träning och jag for till Anna lite senare, vi lyssnade på p3 och såg crowned osv, sen kom vi på att vi var väldans sugna på chips och dipp så annas papi skjutsade oss till ica och så bjöd han på det :) mmmmums var det!
Såg sandor/slash/ida och sen sex and the city :) smed lite planer vid datan och sen började jag traska mot daniel kring 2, han mötte mig som tur var :) (INGA gatulampor var tända, läskigt) kom hem till gubben och kröp ner i sängen och myste <3 somnade någongång kring 4:)
Imorse blev jag väckt kl 7 av Greta eftersom jag skulle byta säng, Linda&greta skulle nämligen fara och jobba så jag skulle ha hand om Angelica :) så gick och la mig brevid henne, hon vaknade förvånansvärt sent (kl 10?!) men det tyckte jag var väldigt braa :) hehe.
Vi gick och såg lite cartoon sen lagade jag makaroner&krov :) Gick ut och lekte i en timma ungefär, fick springa som bara den, haha var helt slut när vi kom in. :) Ritade oså och sen kom Greta hem kring 1 och då gick jag till gubbens säng och vilade lite :) heh. Han kom och myste med mig en stund när han hade ätit frullunch och sen for han och tränade :)
Nu har jag precis ätit mexicanasoppa och ska strax börja kila till anna :) Senare så kommer hjärtat med sin räcercykel, hihi och hämtar upp mig så far vi till mig och sover : )

du är det bästa som finns, du är mitt allt, du är så gryyyymt underbar :) finns inte ord!!!! <3


var bara tvungen:
Senaste

1. Kompis du träffade: Linda(om pojkväns syster räknas som kompis? ;p)
2. Personen du pratatade i telefon med: Mamma
3. Du fick SMS av:  Anna
4. Du kramade: Daniel


Idag

5. Kläder: Jeans och en kofta
6. Bättre än igår: Ja


Imorgon

7. Är det: Fredag
8. Planer: Ska umgås med Jossed & med gubben :) kanske far förbi anna och grattar henne eftersom hon fyller år:)
9. Något tråkigt som händer imorgon: Inte vad jag vet?

Favorit

10. Nummer: 19
11. Färg: Turkos
12. Årstid: Sommar såklart:)

Frågor och svar

13. Saknar du någon? Jo
14. Humör för tillfället? Glad
15. Det första du gjorde imorse? Pratade med greta
16. Vad åt du sist? Mexicanasoppa och mackor
17. Vad irriterar du dig på? Idioter
18. Tror du på distansförållanden? Nej
19. Vem tänker du på just nu? Daniel :)
20. Tror du att personen tänker på dig med? Ja:)
21. Vart reste du sist? Luleå? haha. Piteå? men om man räknar långt så Eskilstuna+Stockholm
22. Vad gjorde du igår kväll? Umgicks med Anna och sen min pojke :)
23. Liknar du din mamma eller pappa? Lite av båda, mest mamma
24. Ler du ofta? haha, vetinte
25. Välj en (kärlek, skönhet kreativitet,)?  Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Har aldrig sett någon :( men skulle gjort om jag såg!
27. I vems säng sov du i igår natt? I min
28. Vilken färg har din tröja? Vit


Sorg

29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Nej, men det har nog kännts som det
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja
31. Gråter du när du skadar dig? Beror på hur ont det gör


Lycka

32. Är du en glad person? Ja
33. Vad gör dig glad? Mina nära jag kära :) pengar hah.
34. Önskar du att du var lyckligare? Nej, är så lycklig jag kan bli :)
35. Är lycka överskattat? Nej
36. Kan musik göra dig glad? På festhumör iallfall, haha.


Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?
Jaa
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? Jaa
39. Har du en flick/pojkvän? Ja, den bästa :)
40. Är du nöjd med det? Alltid
41. Är du kär? Jättekär!


Hat

41. Vem hatar du verkligen? Ingen tror jag, kanske nån enstaka
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? haha nej
43. Är du en mobbare? Nej
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Ja
45. Har du blivit sviken någon gång? Ja


Skolan

46. Gillar du skolan? Nej, men det funkar väl
47. Favoritämne? Samhälls, Geografi, Svenska
48. Värsta ämne? Idrott och engelska
49. Har du spytt i skolan nån gång? Ja en gång, fast det var utanför
50. Är skolmaten god? Nej, men ibland får den g



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0