seeena

ska bara göra en sån här rolig lite grej sen ska jag gå och lägga mig med min prins och se tv sen sussa, skola imorgon..... :)

Favorittidning: SOLO
Favoritplagg i garderoben just nu: Chinos får jag nog säga

Längd: 171 senast jag mätte
Vikt: 53
Byxa eller kjol: Byxa
Senast utlästa bok: Magdalena Graaf - Det ska bli ett sant nöje att döda dig

Ditt rum kan beskrivas som: Vilket av dom?
Mig själv med tre ord (nu): kär, trött, glad
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad
Något jag absolut inte äter: gravad lax
Kläder just nu: morgonrock
Vad sa du senast: "jåh"
Hur många kuddar sover du med: 5, men använder inte alla?
Spelar du något instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Nattmännsika, helt klart
Sparare eller slösare: Slösare..... tyvärr
Bästa film: finns flera
Har du några homosexuella vänner: nej
Tror du på mirakel: nja

Tror du att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja självklart!!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2-3
Bio eller promenad: beror på
Är du kittlig: ibland
Snarkar du: tror inte det? haha
Rädd för insekter: jo
Äckligaste insekten: alla
Största svagheten: Dåligt tålamod
Det här är jag bra på: vara glad
Bästa bok: Det ska bli ett sant nöje att döda dig
Chips, morötter eller godis: Chips + DIPP
Pizza eller hamburgare: Max hamburgare
Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig: Ja kanske tatuera
Gungar du på stolen: Ja ibland
Vilken hand håller du gaffeln i: höger
Gillar du att sjunga: Jo
Anser du att du är stark: haha nej
Använder du knark: nej absolut inte

Kaffe, te eller inget: TE
Vad hade du på dig idag: Tights och en stor t-shirt

Smink: Inget
Vad använder du för skor just nu: Det beror på vad jag har för kläder på mig
Favoritfärg: Turkos

Senaste person som:
Sov i din säng:
Daniel&jag
Du pratade med: Daniel
Gick på bio med: Daniel
Gick på stan med: Malin

Senaste:
Låt du hörde: Tattoo - Jordin Sparks
Film du såg: ransom? eller nå sånt
Mat du åt: pizza
Kram: Daniel
Puss: Daniel<3
Resa: Piteå, räknas det?
Glädje: Idag
Dröm: om att jonnas hus brann;s hahaaa
Person du träffade: Daniel
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Sofia
Gången du var utomhus: Nån timme sen
Gången hela din familj åt middag tillsammans: hela? haha jag och pappa då alltså? jag pappa och sofia åt middag igår
Saken du köpte: godis

Om dig:
Namn: Linnea wikströmlindström
Hårfärg: Mörkbrun
Ögonfärg: Gröna
Skostorlek: 38

Favorit:
Färg:
Turkos
Ämne: Rättskunskap
Skor: mina vita vagabond
Ställe: Finns många

Allmänt:
Ska bli skoj: tvpucken
Ska inte bli skoj att: kliva upp imorgon...
Sparar till: Grekland maj 09 ;))))
Pålägg som gäller: Smör ost salami
Önskar att jag var bättre på: Att kliva upp tidigt
Dagens dryck: cola
Vad saknar du: pengar, haha
Vad har du gjort idag: Varit i luleå med daniel&thomas :)
Brukar du svära mycket: nja vetinte

Gillar du att slåss: Nej?
Vad ska du göra ikväll: tv och tåva :)
Vem är snyggast i världen: daniel mannberg :)
Vad är det för veckodag: Söndag
Öl, vin eller cider: Cider helt klart

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det inte magdalena graaf som skriver "det ska bli ett sant nöje att döda dig?" :b Tänkte bara för den har jag läst :) hehe

2008-09-01 @ 11:05:46
Postat av: amanda

glömde skriva vem dendär kommentaren var ifrån ;)

2008-09-01 @ 11:07:10
URL: http://amandajaako.blogspot.com
Postat av: Jossa

du måste ju blogga varje dag nu Linne! ;p

2008-09-02 @ 22:25:58
URL: http://josefinedrugge.blogg.se/
Postat av: Sofia

såna listor e roliga :)

2008-09-02 @ 22:29:43
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0