första skolveckan

Veckan har flytit på bra, har bara varit lite pömsig vissa mornar men har tagit mig upp bra :) veckan har bestått av skola, älskliiiing, girls, fika&hockey :)
 Idag vaknade jag hos hjärtat kl kvart i 8,  kastade i mig en macka och sen fick vi skjuts till mig, packade lite idrottskläder och sen skynda jag iväg till skolan :) hade idrott, springa 2,5 km.... med min kondis kan det omöjligen gå bra.... haha men lunka på där med sofia och sen blev det lite prommis också :) tror det är dax att träna upp konditionen lite faktiskt ;p
Hade företagsekonomi,engelska&rättskunskap sen slutade vi :) känns verkligen så bra att jag bytt inriktning till ekonomi måste jag bara säga =) Efter skolan gick jag malin evalena jossan erika lovisa och tog en fika på hanssons, sen köpte malle en almenacka :)
Nu är jag hemma och gubben kommer strax hit, ikväll ska vi äta mysimat på kina sen ska vi till honom där vi är ensammna och böbbla och mysa som bara tysan :)
Imorgon är det handbollskoll som gäller med sofia&evalena ;) good luck malle,sanna,lousie =D

höres!


Du är världens underbaraste <3







1. Jag&gubben på pdol, lördagnatt :)
2. Vi två utanför centralen, Stockholm ;-*
3. Alla brudar i lördags =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0