det värsta har inträffat...

känns iaf som att det är det värsta som kunnat hända just nu... igår ringer gubbens tränare och säger att dom måste visst prata med sportchefen först om daniel får fara utomlands eller inte... bra att dom kommer på det så "tidigt".. och tror väl på fan att han inte får fara för tränarna eller sportchefen eller vem fan nu som säger nej... så jävla idiotiskt.... ofta inte en 15 åring kan få tänka själv och bestämma om han vill fara utomlands och missa typ 5 TRÄNINGAR!
fyfan alltså, är så grymt less på luleåhockey just nu. vi som hade sett fram emot de här hjur mycket som hellst och nu får han inte äns fara.. alltså blir det typ 16 dagar utan varandra. fattar inte äns hur jag ska klara det, fyfan alltså.....  den här resan kommer inte äns bli hälften så bra som den hade blivit om hjärtat var med!!
och gubben är ledsen och har jätte dåligt samvete men det är ju absolut inte hans fel, han är ju världens bästa!! han har bestämmt att han ska bjuda mig utomlands i sommar, så jag får väl börja längta tills dess då. men det här känns jävligt surt och jag är så arg och ledsen nu... de här händer fan inte, det måste ju vara ett jävla skämt????

kom iallfall nyss hem från mitt utvecklingssamtal och gubben ligger och vilar i sängen, ska packa det sista och sen ska jag följa honom och klippa sig och sen ska han bjuda mig på ming! sen kl 18.30 är det hejdå, för 16 dagar........ fan alltså. vill inte äns fara 2 veckor nu, en vecka hade räckt när inte daniel kommer. men det är ju försent nu.
kommer sakna ihäl oss efter varandra, och så kan man typ prata 1 minut per kväll i telefon med varandra. kul.......

någon kompis (ev. sanna) kommer nog ner till andra veckan iaf, för någon måste ju ta gubbens biljett!


jag älskar dig mer än allt annnat!!! jag kommer sakna ihjäl mig efter dig <3 du är allt allllllt!
du och jag förevigt ;-*


Kommentarer
Postat av: sofia

inte vara ledsen gummsi

2008-12-04 @ 15:16:11
Postat av: sanna

sluta nu, jag följer ju med;p minst lika kul! hehe

2008-12-04 @ 18:14:49
URL: http://sannamathilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0