första advent och första december

igår vaknade jag och sanna kring 11, gjorde oss iordning och sedan var det skyltsöndag som gällde. fikade på hanssons med sofia lovisa julia josefine liza, mys:) sedan gick vi lite på stan i snöovädret och sen blev det lite hockey. jag och jossan hämtade sedan mat från kina, så gottt!!! såg one three hill, sanningens ögonblick osv med chips och dipp hos jossan hela kvällen och sen blev det suss dära!
imorse var jag trötttt... men pallrade mig till bussen iallfall ;p dagen har varit chill..
nu är jag hos sofia och vi ska kolla igenom företags ekonomin, ska försöka lära mig de mesta nu så att jag kan mysa med gubben så mycket som möjligt på onsdagkväll :)
inatt kommer han hem förövrigt, ska bli supermys!! har varit förlovade ett halv år idag så då passar det ju bra att han kommer och kryper ner brevid mig inatt, hih. synd att vi bara har tisdag och onsdag tillsammans, torsdag är det ju hejdå igen.... aja sen kommer han ju till canarieöarna nästa vecka, hihih längtar jääättemycket ;-*********

aja nu ska vi se lite tv


1/6-08 puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0