juletider

orkar inte skriva fetaste inlägget om hur det var i spainen osv, men kan säga att vädret var kassssssst! ungefär 2 dagars sol på två veckor så vädret sög! Det har väl funkat där borta men har ju saknat min älskling hur mycket som hellst och så är man ju ganska beroende av vädret så!

Igår morse kom iallfall jag och Sanna hem med tåget, en väldigt seeg tågresa (läs sannamathilda.devote.se för mer info)
Pappa kom och hämtade oss och vi skjutsade hem sanna och hämtade upp daniel! Har aldrig saknat någon så mycket i hela mitt liv som jag har saknat daniel de här 15 dagarna, så känndes såååå skönt att komma hem till honom!
vi for iallfall hem till mig och myyyste väldigt länge, sen somnade vi och sov till 5! Blev upphämtade av Thomas och Linda och for och hämtade mat från kina, väldigt gott :)
Gjorde inte speciellt mycket resten av gårdagen, bara myste på och var glada att jag är hemma igen :)
Idag har vi varit barnvakt åt Angelica, sett harrypotter och Grinchen osv :) varit i Råneå på middag i eftermiddag och när vi kom där ifrån for gubbsis och åkte lite skridksor med sasse och jag såg gossipgirl och jag och Linda är i bakartagen, så lite äppelpaj är på G ;) gottttttttttt!! aja, snart kommer väl hjärtat hem igen och då ska vi basta och sen se en film och mysa med julmust, fika och chips:)

borta bra men hemma BÄST!

Julafton kommer iallfall firas hos hjärtat, mysigt med jultomte osv nu när angelica är så liten :) hih.
Sen far jag och Min på minijul hos farmor&farfar, och mormor någon gång på mellandagarna :)
Canada för Daniels del 1-10 januari. känns hårt att vara ifrån han igeeeen. men we´re strong :)
Nyår blir att firas med tjejjerna och sen träffa Min lite senare, dock lär väl han fara hem direkt efter 12 slaget ungefär eftersom han far till Stockholm den 1:a..

Måste säga att det just nu känns tråkigt och segt att skriva i bloggen exakt vad jag gör osv. så fårse hur jag gör framöver:)

jag har världens världens bästa pojkvän!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0