new year

Idag har jag åkt kälke med angelica och varit med daniel på morgonen :) sen stan med tjejjerna och inköpa prelle åt josefine och sen käk på dagge! Nu är jag med sanna och vi har precis kommit ner från sofia, ska kila över till malin nu och sen blir det bio kl 7 med malle,sanna,liza (allt flyter) verkar väldigt rolig och bra ;)
Kring halv 10 skjutsar pappa mig till gubben och han kommer från luleå kring då, så då ska vi böbbla och ha mys kväll/natt :) sista kvällen tillsammans innan han far....
Imorgon kring 1 säger jag hejdå till gubben(....:() och far till sofia och fixar mig med henne och sanna, sen äre fezzzzt som gäller för hela slanten! blir nog super bra :) även fast gubben inte kan komma ut något, eftersom han åker på torsdagmorgon till stockholm/canada.. så thomas tyckte att han skulle stanna hemma och ta det lugnt hela kvällen, och henka ska sova där eftersom dom båda ska till samma ställe! så jag joinar sofia på nyårs natten mest troligt ;)
verkar som att nästan alla tjejjers pojkisar är borta på nyår, så vi får väl tycka synd om varandra så det löser sig nog :) inte hela världen, eller?! heh.

aja nu ska vi kila över till malle


jag älskar dig mer än allt i världen <3

Kommentarer
Postat av: jossed

JAAA! :) verkligen

2009-01-04 @ 16:34:03
URL: http://josefinedrugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0