sjukis

igår när jag kom till gubben så satte jag mig och gjorde klart kommunikationen, sen såg jag prision break och lite sånt där! somnade kring halv 1 och sen kom ju hjärtat hem kring 3, jag var väl lite i halv sömnen men myste med honom en stund iaf och sen somnade vi :)imorse var det trötta ögon, men vi pallarade oss upp... gick på kommunikationen men började känna en grym huvudverk... kändes som att det stasade i huvudet eller något ;s så jag gick hem och åt och sov!
Min kom hit kring 2 och så har vi legat och myst tills nu :) nu ska jag nämligen göra lite matte och sen blir det plättar till dinner. mmm! ikväll blir det desperate, film och myspyskväll: )
imorgon han han match och då ska jag plugga fe som tusiken har nämligen inte börjat än tyvärr.. sen imorgonkväll är sisa kvällen innan jag far:( åh känns jätte jobbigt... på torsdagkväll far jag ju och då har jag ju först skola till 5 och Min har ju träning halv 6 i luleå så hinner ju inte träffa varandra på hela dagen. så blir hejdå på morgonen... usch hatar sånt! sen är jag nervis att han inte ska klara sig när han ska flyga helt ensam till lanzarote :o men han säger att jag är larvig och att han kommer klara det huuur bra som helst :) så jag hoppas väl på det!

aja nu äre mattesnillet som ska fram!


vi förevigt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0