23/2 -08

igår 11.20 när vi hade slutat så gick vi och åt i matsalen (världens äckligaste korv, fyfan) så åt mest mos :)
sedan gick jag evis och julia till evis och såg våra bästa år och lite sånt där =) kl 15 tog jag och julia bussen till södra och norra :) så när jag kom till gubben så gick jag ut med hunden och sen la jag mig och kollade på en superbra film som gick på tv (välkommen till familjen) tror jag den hette? ;p vid halv 5-5 kom greta hem och då såg vi klart filmen och sen for vi till råneå till gudrun(daniels farmor) för hon fyllde år :) daniel&tomas kom dit kring  6 och då åt vi middag där oså :) sen for vi hem till hjärtat igen, vi såg på tv och sedan gick vi och la oss och lyssnade på musik och myste, sen somnade vi kring 12 :)
gubben for imorse kl 6 till kalix igen, så nu har dom två matcher idag och vinner dom båda så går dom till semi-final, och den är 20 ikväll så då ska dom stanna och sova i kalix , eftersom dom ändå ska dit imorgon igen om dom kommer vidare så! :s hoppas dom förlorar ;) hehehe. nä va dum jag är. nä men hoppas dom vinner, vi har ju ändå hela lovet på oss + hela livet på oss att vara med varandra så det ska vi nog hinna :) hehe!
ikväll ska iallfall vi tjejjer göra något, vet inte vad men nått ska vi göra har vi bestämmt :)
aja nu ska jag gå och äta lite frukost!


Om världen blir delad vill jag vara på din sida ;-*
du är bäst min käraste :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0