fredag

vaknade kring 11 imorse av att gubbens klocka ringde för han skulle upp och träna, så vi myste i 10 minuter och sedan somnade jag om igen :) vaknade kl 1 och då klev jag upp och käka lite frulle, sedan kring 3 kom papi och hämtade mig och vi for och köpte min nya telefon :) äntligen!! sen sa jag byebye till pappa för han far till vasaloppet ikväll och kommer inte hem förens tisdag :) sen for jag tillbaka till min sockertopp, vi hedde in lite låtar på min fon och sen for han och hjälpte att packa ihop hans systers alla möbler eftersom hon har flyttat till eskilstuna och imorgon så ska hon flytta in i sin nya lägenhet så tomas ska fara dit med allt :) så iallfall när dom for och packade så for jag och greta och handlade massa gottta :) jag och gubben ska strax gå och laga kött,pommes&pepparsås åt hela familjen (både linda&lisa är borta så blir bara vi+gretatomas men ändå :) hehe!
sen senare ikväll så blir det massa mys framför tv:n och se letsdance osv! =)
imorgon kring 10 så far gubben till luleå och sedan far dom till modo+björklöven och spelar till söndag, lycka till :) jag funderar om jag ska följa med lina osv till jockes stuga och brumma lite skoter eller om jag ska festa med girlsen :) hmm!
aja det löser sig alltid :>


jag älskar min daniel sååååååå himla mycket!!! <3 :) PUSS PÅ DIG ÄLSKLING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0