ge mig sommar!!!

skolan idag, prov osv gick väl hyffsat iallafall? efter skolan gick jag&erika på stan och fikade och sedan köpte jag ett par nya jeans och erika köpte en shal :) väldigt najs! sen kom ing-marie och hämtade mig så for vi hem till henne&morfar så såg jag lite på tv medans dom gjorde mat, köttpommesochpepparsås SÅ GOTT=) sen semler och glass till efterrätt :) pappa kom och hämtade mig kring 8 så for jag förbi julia och lämnade pengarna till utlandsresan, WIE DEN BESTÄLLS IMORGON :) nu ska jag kasta in lite kläder i tvätten eftersom jag och tomas far till sandviken imorgon kring 2-3 :) sen på 20 min så ska jag och therese ut och springa en stund, hehe!
vill ha sommar nu!!!


saknar dig mitt hjärtegull, du+jag förevigt :) <333333

image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0