klasssfezzzzt

har nyss ätit lite palt, väldigt gott må jag säga :) gubben for till luleå för ungefär 10 min sen, saknar dig för tysan redan min lilla skatt!! han ska sova hos drugge inatt så blir en ensam natt med nallisarna..buhu! nu sitter jag här iaf och väntar på att klockan ska bli 5, då jag ska kila över till malin och vi ska göra oss iordning sen klasssfest hos jessika :) sen lite senare så lär de ju komma fler oså, men först klassfest+jossan&malin då :p heheh. kommer bli najjjjs!
 
imorgon, så ska jag följa med tomas,gugge osv till skellefteå och kolla på gubbens match, LYCKA TILL :) ska försöka plugga lite i husbussen på vägen dit&hem hade jag tänkt :) sen hoppas vi att vi är hemma före 21 så att vi kan se den braaiga filmen på 3an då ;p historiaprovet är flyttat till onsdag (YES) så behöver ingen extremt tidig kväll på söndag :b


jag älskar dig mer än allt på jorden min lilla ögonsten, dy är bästbästbäst :) <3
image32


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0