rubrik

nu är det inte länge kvar till Rihanna brudar ; )


nå igår var jag ju då i skellefteå med daniels,sasses & dannes föräldrar/förälder :) åt på någon resturang på vägen dit (vilket jag inte var så jätte förtjust i eftersom vi hade klassfest dagen före) men det gick ned iallafall : )
sen såg vi på matchen, vilket kaos... dom förlora :s tusan! sen for vi hemmåt, såg den där filmen på 3an som jag har pratat om =BESVIKELSE! inte alls lika bra som jag trodde att den skulle vara... aja efter den så hoppa jag och gubben ned i sängen och mös några timmar, väldigt behövligt efter en natt utan honom :)
idag, fyfan vilken dag. skit kallt, trött,fått gå LÅNGA sträckor osvosv fan vilken piss dag! men kvällen kommer bli kanon :)
nu ska jag strax äta middag, sen kila över till therese&jim så ska vi baka äppelpaj :D mummms!!!
sen tar jag bussen till gubben! vi ska bubbbla med tända ljus och masssa annat mys ikväll, åh va jag älskar dig min skattt <3 imorgon på morgonen far älskling doc till sandviken(gävle) för dom ska träna några träningar innan landskamperna börjar på fredag! jag och tomas var på torsdag kväll och lär ju inte vara framme förens senare på natten, men får väl träffa min snygging på fredag iallafall <333 5 nätter utan gubben... känns inte så kul! men vi har ju hela livet på oss som vi brukar säga :) hihi! puss på dig!


du är allt för mig, hoppar du så hoppar jag!<3
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0