sandviken

kom hem från sandviken kring 4 inatt, jag och gubben somnade kring 2 inatt och sen vakna man ju lite då,då för att de guppa så mycket i husbilen men har ändå fått en underbar natt tillsammans med älskling :) <3
har inte varit på skolan idag för är förkyld... nu ska jag strax fara till gubben och sen lite senare så far vi till mig och sover osv :) fårse hur det blir med skolan imorgon, beror på hur jag känner mig
har iallafall varit jäkligt kul att se matcherna i helgen, dom kom 2a i turneringen :)


du är helt underbar, du är det bästa som någonsin hänt mig gubben <3
jag älskar dig så ooootroligt mycket, det finns inte ord! du&jag föralltid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0