sportlov

i tisdags eftermiddag så for jag gubben,danne&sanna till dannes stuga och tänkte vara där nån natt :)
spelade monopol och grillade burgare och lite sånt, tog det bara lugnt!
klev upp kring 10-11 igår och då gick grabbarna ut och gjorde upp eld medans jag och sanna städade inne i stugan :) sedan for vi ut och körde skoter hela dagen, grymt kul det är :)
kom in till stugan igen kring 6 och då for gubben&danne till åke ochfixade bastun och jag och sanna vilade en stund :) lite senare kom dom tillbaka och väckte oss och sa att vi skulle basta, så då for vi och basta oså :)
kom tillbaka till stugan vid 10 och då gjorde vi burgare och sen gick vi och la oss och somnade kring 1 :)
imorse städade vi osv sen for jag och sanna hem till henne och danielsarna hem till danne:) sen efter en liten stund så kom gubben och hämtade mig och vi for hem till honom och gjorde varma mackor och åt fil (lite less på burgare nu)
sen for han på träning kring halv 3, och pappa hämtade mig kring 3 :)
ikväll ska jag till liza för hon fyller år och sen efter de skulle nog jag hjärtat sanna danne se rattatou.(ingen aning hur det stavas) sen ska jag och min käraste pojkvän mysa som tysan, skönt att vara hemma från skogen :) hihi!
sen far ju gubben och spelar hockey på lördag morgon och kommer hem söndagkväll.. aja jag klarar mig förhoppningsvis :)


du är luften jag andas, du är allt för mig ;-*
jag älskar dig så otroligt mycket, du och jag mot världen! :) nu och förevigt!
DY ÄR TÅ TÖT :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0