svårt att komma på en rubrik

allahjärtansdag var suuuper mysig :) måste varit den bästa hitills, hihi! mitt sockerhjärta <3

ifredags iallafall så var de matteprov, gick lätt? men så ska man aldrig säga för då blir det ett dåligt resultat, hehe!
sen efter skolan så for jag till gubben min, vi gjorde inte så mycket, tog det lugnt :) jag hade vääldigtvääldigt ont i huvet också så.. for till julia kring 6 sen lite senare kom j,e,l,e :) hälften av oss hade ont i huvet och låg och klagadee, haha vilket gäng! skulle se nån skräckfilm men det gick ju som de gick :) hehe.
for tillbaka till gubben kring 12 och då åt vi kött och potatisgratäng, mums :)
sen låg vi i sängen och pratade lite och mös sen sov vi ;-*

lördag, vaknade kring 11 då klev vi upp och åt frulle :) sedan vid 2 så for jag med daniel mami och syster på dollarstore och kollade hur de såg ut där och köpte lite gott! sen gjorde jag och gubben oss lite iordning sedan for vi till luleå :) såg j-17 och sen a-laget :) efter det så for vi och tog hem mat från kina, kom hem och såg en film med hans mamma,syster och papi :) sen gick vi och duscha sen var de mys sen sussa ;-*

nu ska jag gå och fixa mig lite sen bär de av till luleå och se gubbens match, han for dit för 30 min sen ungefär, jag och sanna tar bussen 5 över 1 :) efter matchen så åker jag och älskling till han, och så ska vi böbbla och mysa <3
sen kanske vi far till mig och ser söndagsfilmen? får se hur de blir, antingen här eller hjos mig :) hehe!

DU ÄR SÅ BÄST ÄLSKLING :) ÄLSKAR DIG MER ÄN ALLLLTING! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0