våra bästa år

endast prick en månad kvar till rihanna nu, najsnajsssssssss!

fortfarande förkyld, inte så kul.. om man inte räknar med att man får se våra bästa år :) eller vad säger du josefine? hehe!

igår var de middag hos gubbens farmor, PALT så gott :) kom hit vid 8 någongång, så spelade vi lite ninja på playstation, haha. sen hedde vi in lite låtar på gubbens telefon och sen la vi oss kring 10 och mös i flera timmar :) fyfan va du är bra älskling, du är som en dröm för mig! sååååå perfekt, vet inte vad jag ska säga för det finns inte ord som räcker till att beskriva mina känslor för dig <3

nu ska jag snart se våra bästa år och sedan så ska jag städa eller plugga, får se vilket jag väljer :) hehe..
sen efter gubbens träning kring 8 så ska jag fara dit och gosa med honom ;*

imorgon har älskling match, good luck babe!!! så då ska jag plugga matte som tusan imorgon medans han är borta! + att jag ska köpa en allahjärtansdag present! sen far jag till gubben lite senare och inväntar honom :)

torsdag, alla hjärtanshjärtansdag :) blir en hel del mys då med min, mh så underbart att jag har dig min skatt! <3 men han har träning till 9 ungefär men sen efter de så kommer han hit så blir de supermysmysmys :)


om världen blir delad vill jag vara på din sida, det hugger i hjärtat när jag ser dig lida! <3

danielmannberg :) min skatt <3

image35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0