veckan

veckan har varit himlarns lugn :) pluggat lite, varit med mitt hjärta oså :)
på måndag då är det dags att börja träna igen, hehe! får se hur det går med den biten! :)

igår var jag och gubben på kina och åt med mami&per, väldigt gott och MÄTTANDE! =)
efter det gick vi och såg 92ernas match, sen for vi +sannadanne till sanna och såg en skräckis osv :)
sen låg jag och gubben uppe till halv 4 och pratade och mös! var doc inte så pigg i morse så tog en liten sovmorgon till 12.20 - superskönt! mamma kom och skjussade mig och gubben till varsinn skola kring 12, hann inte äta någon frulle så har varit superhungrig hela dagen.... aja slutade 14.15 och tog sedan bussen till hjärtat kl 15 :) åt varma mackor för ett tag sen, och gubben for till träningen för en stund sen, han skulle prova träna iallfall och se om hjärnskakningen fortfarande är kvar i huveT? haha eller vad man nu säger :)
sen ikväll skulle vi se nån film som tydligen skulle vara bra? :) hoppas på det bästa! imorgon far hjärtat till kalix på sm(om nu huvet är bra vill säga), men han kommer hem och sover som tur är ;-*
slutar 11.20 imorgon och då blir det LOV =) och de är det inte länge kvar till stockholm heller, 6 skoldagar, WIE ;d aja nu ska jag ta och pallra mig till tvn med en kopp varm choklad!
vissa personer slutar aldrig att förvåna en! :)


du är min luft, love you more than words can say <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0