20 Juli

Vad jag har gjort tors,fre,lör kan ni kolla på http://www.sannamathilda.blogg.se/ orkar inte skriva, hehe :)

Idag har varit en sovar dag för mig del hehhe, jag och gubben tänkte kliva upp vid 10-11 för att vända om dygnet men vi vaknade vid 1 ;s han klev upp men jag låg kvar och drog mig i sängen :) kring halv 3 kom han och sa hejdå för han skulle på träning, haha efter det så somnade jag och vaknade halv 5 över att Greta kom in i rummet och frågade om jag levde, haha. Nu for hon iallafall och handlade (TACOS TILL MIDDAG IKVÄLL :)))) och jag skulle vara hemma med dermiz så tänkte att jag skulle kliva upp eftersom det var så sent :p
aja, snart kommer väl hjärtat hem från sin träning, sen blir det film ikväll :)

du är mitt allt, you and me forever <3


tidsfördriv :)

Början.
Namn: Linnea Wikström-Lindström
Msn: [email protected]
Lunar: _lwl men använder den inte
Ålder: 16 år
Födelsedatum: 19 September
Stjärntecken: Jungfru
Bilddagbok: Har Ingen

Tonåren.
Hur gammal är du: 16 år
Hur tycker du att du har det hemma: Bra
Har du bra självförtroende: Sådär
Kan du lita på dig själv: Ja
Är du nöjd över dina bröst: nja
Är du nöjd över din rumpa: nja, men med lite träning så kanske ;) hah
Hur tycker du att ditt liv är: Det är superbra!!
Har du ett bra liv tycker du: Ja
Vill du ändra på något i ditt liv: Nej inte som jag kan komma på nu
Berätta vad: -
Är du nöjd över din kropp: Inte missnöjd iallfall
Något du vill ändra över din kropp: Finns säkert endel
Kan du själv säga att du tycker att du är söt: Ibland, haha.


Kärlek.
Har du någon kille: JA
Gillar du någon nu: Jag älskar
- Som heter: DANIEL <3
Tycker du om när en kille rör vid dig: Bara daniel
Är det okej att en kille gör det: Ja
Måste han fråga innan han gör det: Haha, nej
VÅGAR du att han gör det: Ja
Vill du leva tillsammans med någon, eller vill du ha ett singelliv: Leva tillsammans med Daniel:)
Trivs du tillsammans med någon kille: Ja
- Vem: Daniel!! :)
Gillar du långa eller korta förhållanden mest: Långa
Har du haft mer än 5 sexställningar: Haha;)


Vänner.
Har du bra vänner: Dom bästa
Du tycker om att vara med dina vänner: Självklart
Har du många vänner: Så det räcker och blir över
Vad heter dina allra bästa vänner: Sanna&Sofia
Vad är bäst tycker du, få bra vänner, eller med många som man inte kan lita på till hundra: Få bra vänner

Mogenhet.
Låter du din kille ta på dina bröst, rumpa, könsorgan: Ja
Har många sagt att du är mogen för din ålder: aa
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är: Ja
Har du fått bröst: Jepp
Har du fått höfter: Ja
Tycker du om att vara på stan eller att vara med kompisar hemma och & leka: Stan, eller beror på
Du älskar att shoppa: SJÄLVKLART :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0