alder

sommaren är verkligen kanonbra nu :)
alder och sol idag och igår, skööönt!
imorgon blir det bröllop i Finland, Gretas systers son gifter sig så ska bli kul att träffa den delen av hjärtats släkt =)
Till veckan (mest troligt torsdag) så far jag och älskling till hans syster och hälsar på Eskilstuna, blir någon sväng till stockholm och göteborg därifrån också :) var ju tänkt att danne&sanna skulle följa och att vi skulle bo i gbg men eftersom Lisa så gärna vill att vi hälsar på så bor vi där istället, och allt blev så stressat och det fanns få biljetter kvar så då far bara jag och gubben istället:) det kommer bli världens mysigaste resa :) hihi!
nu ska jag och gubben på middag hos morfar och sen ikväll blir det vollyboll med lite folk mest troligt :)

du är precis allt allt allt, jag älskar dig så obeskrivligt mycket daniel :))) det finns verkligen inte ord!! <3



1. jag och gubben på hanssons :)
2. jag och sanna innan bodenalive lördag :)

Kommentarer
Postat av: Sässi

Varu tvungen ta den fulaste bilden på oss?:p

2008-07-04 @ 17:53:05
URL: http://sannamathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0