eskilstuna :)

Igår sov vi väääldigt länge och det kändes ganska kasst....
men klev upp halv 3 iallfall och fikade oså, sen kring 6 så kom josse med bussen så då gick jag och mötte upp henne :) vi gick förbi mamma och lånade lite movies sen tog vi det bara lugnt och satt i solen och pratade och åt glass :)
när hennes buss gick hem kring 11 så skjussade pappa mig till daniel så gick vi ut i husbilen med linda och såg en film, super bra faktiskt :)
gick in och satt lite vid datan sen nattade vi :) vaknade kring 12 idag och pappa hämta mig kring halv 2 så for vi till famor&farfar och hälsade på dom + min kusin som är där just nu :) åt lite middag och nu är jag hemma och väntar på att gubben ska komma hem från sin träning. då ska vi gå ner till mami för hon fyller 42 idag, gratulationer :)
Imorgon på dagen börjar jag och hjärtat våran resa ner till ö-vik och sedan fortsätter den till eskilstuna :) hemma mest troligt på måndagkväll igen :)

du är världsbäst älskling:) <33333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0