hejsan hoppsan

imorse vaknade vi kring 11? ;o kände oss grymt duktiga som klev upp så "tidigt" menmen :)
gick ut i solen en timme men stektes så mycket så föredrar nog en badvänlig sjö brevid mig när jag ska sola!
Gick in och satt mig med hjärtat på altan och åt lite rabarberpaj, gott var det :) Sen var det makaroner och korv och sen for baby på träning och jag satt mig och lekte med Angelica(gubbens kusin på 2år som är här och hälsar på en vecka) hur söt som helst :) mormor kom och hämtade mig här kring 7 och då for jag till Challes pappa där han och gubben var, fikade lite eftersom pösso just kom från träningen och sedan badade vi i poolen i nån timme, kulkul : )
For hem mot hjärtat kring halv 11 och nu har vi precis fikat :b 
Menmen nu ska vi gå och lägga oss och se en film :)

lk ihelgen, känner mig doc inte så jätte pepp sen tvådagars pdol. men det kommer väl?! förhoppningsvis:)))


You are the one and only <3 mitt hjärta!:)



1. Jag och gubben myser i poolen :)
3. Challe&baby chillllar :)
4. Daniel är påväg ut för att hälsa på mig i den stekande hettan :b

Kommentarer
Postat av: lovan

hehe tack :) fick lirka ihop en bikini, gick ju helt ok ändå :p

2008-07-31 @ 10:23:03
URL: http://lovisajonsson.blogg.se/
Postat av: angelica

Fräsigt med pool ;D

2008-08-04 @ 21:24:38
URL: http://angelicato.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0