piteå

fredag;
Klev upp kring 8 och packade det sista, fick halv springa till bussen vilket inte var så trevligt... men väl framme så ser jag sanna&danne komma kutandes så det blev väl lika där då, haha :) vi 3 åkte mot piteå, när vi kom fram träffade vi Annelie, micke, bosse & ingalill som åkte till piteå i torsdags! dom gav oss nycklarna sen drog dom för att käka i stan och vi fixade på våra rum! när vi bytt om och det så drog vi till stan för att käka frulle och inhandla nå kläder;p blev frukost på thai;) gick på stan och hämtade ut pengar och köpte ett par byxor och skor :) vandrade omkring där ett tag, senare började vi gå tillbaka, gick först in på coop och handlade inför kvällen och frulle osv! kom fram och la oss i sängarna! sen kom challe och sebbe, fixade lite åså:p och sen drog vi oss till några från boden som har lägenhet i piteå! blev party där ute på gården, var trevligt och kul! älskling, josse d, sandra och hanna från luleå kom sen:)) senare drog vi oss mot området och måste säga att man tappar ju bara bort alla så förfesten var roligare?! haha. men karrusellerna var kul ;D jag, gubben, linne, daniel, challe och sebbe kom hem (till brandstation) väldigt sent! skönt med sömn och en mjuk säng!
lördag;
vi ställde klockan på 11 och steg upp efter att vi dragit oss ett bra tag! pratade om gårdagen, käkade frulle och sen gick killarna och spelade innebandy medans jag och sanna chillade i soffan med tv;) sen när dom var färdiga så duschade dom, sen drog vi 6 mot stan:) sen käkade vi på thai igen! och efter det tillbaka för dusch, fix osv:p jag & sanna var tvugna gå och handla mer frukost och förberedelser till kvällen! tog vi taxi till fårön, taxichaffisen lurade oss på typ 200 spänn;s haha, på fårön tyckte jag att det var kul men for iallfall in mot stan vid 10?! senare mot kvällen blev det området! Grymt mycket roligare än fredag, mycket mer drag osv :) när dom stängde drog vi för att köpa mat!! kom hem kring 4-tiden säkert! återigen skönt med en mjuk säng!
söndag;
gubben och danne steg upp vid halv8-8;o dom var tvugna att ta bussen tidigt för dom hade träning senare som dom var tvugna att gå på! :p vi andra sov som stockar, hjärtat ringde kring halv 9 och frågade om jag skulle med till boden för dom märkte precis att bussen inte gick fören om en och en halv timma.... stackars. men jag orkade inte börja packa osv så svaret blev nej :p somnade om jag vaknade iaf vid halv 12!  jag, sanna, challe och sebbe gick upp, åt frulle på balkongen ute i den stekheta solen! sen drog vi mot stan, käkade glass osv:p challe och sebbe köpte skor! sen gick vi tillbaka, fixade i rummet osv:p sen tog vi det lugnt, och senare åkte vi hem och jag övningskörde till gubben :) gick grymt bra, har inte kört på typ 2 mån ändå så :) tog en promenad mot kvällen och satte oss och mös i lekparken ;-*

Vaknade kring 1 och åt lunch, jag gick och sov för hade så ont i magen och gubben for och träna kring halv 3, snart kommer han väl hem då blir det middag sen hem till mig och se film och äta gotti och mysa :)


We are meant to be :) all my love to you! <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

ja nog tror jag väl att jag ska fara ;) haha

2008-07-30 @ 15:48:58
URL: http://sandrajakobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0