17/7 -08

´jaha, igår var jag med gubben&challe på förmiddagen och sedan gick vi ned och satt oss vid bränna och åt glass i solen, efter en stund kom amanda dit, gubben for och tränade och challe for på körskolan så jag och amanda gick hem till mig och såg tv och pratade :) Sanna kom lite senare, och sen blev det movie hos challe :)
challe väckte oss kring 12 imorse sen gick vi+a till mamma och käkade plättar, mummms :) Efter det kilade vi in till stan och köpte glass, satt och tog det lungt ett bra tag men sen for gubben och träna så efter ett tag så kilade alla hem :) Nu väntar jag på käk och sen kommer JosseD hit så då får vi väl se vad vi hittar på, blir iallfall poker ikväll med c,s,d,a,pössso :)

daniel du är min ängel, du är bäst i världen :) <3

måste bara göra det här tidsfördrivet i väntan på foood!

Namn 7 - Anna.S
Är han/hon kul?  - Jo
Har du kramat personen i fråga? - Jo, på fyllan tror jag? :)
Minne av personen? - Skolan?! :) 

Namn 9 - Annika
Var träffades ni första gången? - Hm, ingenaning. är min pappas tremänning så i bredåker hos farmor och farfar säkert
Är personen viktig för dig? - Ja, inte livsviktig men
Sista bokstaven i personens namn? - A

Namn 14 -  Annie
Flicka eller Pojke? - Flicka
Älskar du honom/henne? - Nej
Har du pratat med personen i telefon? - Nej

Namn 15 -
 Camilla
Hur länge har ni känt varandra? - Nått år
Har du kysst honom/henne? - Nej, eller kanske på fyllan?!
Kan du berätta hemligheter för personen? - Nej


Namn 16 - Carro
Är hon/han vacker? - Ja hon är söt :)
Känner du honom/henne bra? - Nja, sådär
Är han/hon upptagen? - Jo


Namn 20
- DanneG
Är ni släkt?  - Ja
Hur är han/hon till sättet? - rolig,snäll
Känner du honom/henne bra? - Jo det gör jag väl

Namn 22
- Drugge
Har du sänt personen ett sms? - Jo, det tror jag
Är det en tjej? - Nej
Går personen i samma skola? - Nej

Namn 25 - Ellen
Hur gammal? - 15? eller nånting sånt
Bor? - Boden
Hatar du personen? - Nej



Namn 28 - Emmelie
Har du besökt personen? - Jo
Är han/hon trevlig? - Ja
Vad börjar hans/hennes namn med?- E

Namn 30 - Erik
Har du kramat henne/honom? - Nej
Har du sett personen full? - Nej
Är personen äldre än du? - Tror det

Namn 33 - Erika.N
Är han/hon vacker? - Vacker och vacker..
Minne av personen? - Umgicks för 2 år sen kanske, så vet ej
Har du hennes/hans msn? -Jo

Namn 35 - Evalena
Står han/hon nära dig? - Jo
Har du kramat personen? - Ja
Har du varit förtjust i honom/henne?  - Nej

Namn 36 - Farfar
Beskriv med ett ord? - Glad
Bor personen i huvudsstadsregionen? - Nej
Har du sett honom/henne i en dröm? - Jo

Namn 39 - Greta
Första tanke: - Världens gulligaste :)
När träffade du senast personen? - Iförrgår
Varifrån har du fått hans/hennes nummer? - Av Daniel säkert? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0