om världen blir delad vill jag vara på din sida <3

Liten sammanfattning av veckan:

Onsdag: Åkte till ö-vik och gick på trav, sen åkte vi med Lisa till Eskilstuna :)

Torsdag: Gick en promenad i E-tuna och sedan in på ett köpcenter och shoppade lite. På kvällen köpte vi lite frukt och såg film, tog ett bad och myste :)

Fredag: Åkte till Stockholm med tåg på förmiddagen och shoppade hela dagen, for sedan till Södetälge till mina kusiner och tillbringade kvällen och natten där :)

Lördag: Vaknade kring 12 och åt frukost, tog det lungt hos kusinerna och åt sedan god grillad mat :) sen väntade en hel kväll på grönalund&sommarkrysset :)

Söndag: Klev upp kring 10 och tog en mysig morgonpromenad, när vi kom hem kring halv 12 så gjorde vi mat och så kom Lisa hem och åt lunch med oss. Såg "Lilla kycklingen" på dagen och när Lisa kom hem så gick vi ut och åt Buffé med henne och Katta :) Jag och gubben köpte lite godis osv sen gick vi hem till Lisa och såg Titanic och myste! :)

Måndag: Klockan ringde 07.00 och då var det bara att packa det sista och dra i oss lite frulle och sedan traskade vi iväg till tåget mot T-centralen som avgick 07.55! Väl framme hoppade vi på arlanda express och begav oss till Arlanda. Doc var alla flyg fullbokade både måndag och tisdag så blev att åka buss tillbaka till stan och sedan boka ett tåg istället.
När bokningen var klar och väskan inlåst så gick vi och åt en supergod lunch på någon Italiensk resturang (doc fick man inte så jätte mycket mat..). Efter maten hade smält så gick vi på stan en stund. Kring 4 gick vi tillbaka till Centralen och köpte oss en glass och gick ut och satt oss och nöjt:) Tåget avgick mot Boden kl 18.11.

Tisdag: Tåget var framme i Boden kl 07.00 och då väckte jag gubben och så ringde vi Tomas så kom han och hämtade oss. Efter att ha SUTTIT i ett tåg i 12 timmar och fått 5 timmars(inte så skön) sömn så kan ni gissa vad vi gjorde när vi kom hem, SOV!

Resan har varit helt underbar och det är tackvare min älskade Daniel :) går inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar dig!! Vill inte leva en dag utan dig, du är det bästa som hänt mig <3 du&jag förevigt!!

Just as long as I'm here in your arms I can be in no better place
You're simply the best
Better than all the rest
Better than anyone
Anyone I ever met
I'm stuck on your heart
I hang on every word you say
Tears us apar,
Baby I'd rather be dead





hedde bara in bilder här som jag inte hett in på pixbox för har slut mb på pixbox så får inte plats med fler bilder där den här månaden! http://linnewl.pixbox.se

1. Jag och gubben i Lördagsnatt på balkongen i E-tuna :)
2. Gubben tar fram frukost i Södetälge :)
3. Sommarkrysset på grönan :)
4. Kärlekstunneln (köpte förövrigt ett foto och en t-shirt som togs i kärlekstunneln på oss två:)hihi.)
5. Första dagen i E-tuna :)
6. Vi på grönan :)
7. Utsikt från färjan
8. Jag kl 08.30 påväg mot T-centralen
9. Slänggungorna på grönan
10. Jag och hjärtat ;-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0