4 mars

igår vaknade jag och min käraste kring 1-2 och då åt vi mysfrukost och sedan städade vi mitt rum :) sen gick vi och la oss och vilade oså och sedan for han till luleå och jag gick och tränade :)
senare på kvällen kom j,j,t,e,e till mig och vi hade tjejmys och såg på film och åt 'snask' haha :)
kring halv 12 kom gubben och hämtade mig och vi for hit, såg på tv oså, somnade kring 2 någongång :)
vaknade kring 1, nu håller vi på att göra frukost/lunch (makaroner och köttbullar) ska bli väldigt gott!
ska fara till mig kring 4 och då ska jag fara och träna sen ska jag hjälpa gubben att plugga :) sen ska vi se en film på 3an, en komedi som verkar bra :) sen blir det nog en hyffsat tidig kväll eftersom det är skola imorgon, känns inte så kul att stiga upp tidigt igen... men snart är det ju lov igen som tur är =)
stockholm om 1 vecka och 1 dag, yeees!


du+jag!!! jag älskar dig mer än allt älskling :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0