en tanke

kom just på att tänka på varför man skriver blogg egentligen? haha, vet faktiskt inte varför jag skriver? kanske för att jag tycker det är kul att läsa andras? då antar ju jag att det är kul att läsa min också? haha. eller iochförsig om man inte skulle tycka det var 'kul' eller om man inte var nyfiken så skulle man ju inte läsa någons blogg? :) haha aja.

blev en lyckad kväll/natt igår tyckte jag :) var hos sandra vi tjejjer och spelade lite spel och hade supertrevligt! sedan gick vi och träffade lite människor osv, och sen på nån efterfest ?! :) jag hade så himla ont i benen för hade träningsverk eller något? nä det gjorde fan ondare än det, kunde verkligen inte somna!! så försökte väcka sofia efter en panodil men det var ju nästintill omöjligt men fick mig tillslut en  somnade kring halv 7, och klev upp 9 för att se vasaloppet.. haha fyfan!
sen försökte jag och julia sova lite kring 11 men det gick ju inte när man hade en fortfarande full?! sofia i lägenheten, haha!
tillslut tog vi oss iallfall upp och så gick vi världens segaste sträcka, till mig och vilade lite sen handla sen pizzza!! så gott! sen hem till mig igen, haha. måste säkert tagit 3 timmar...

aja nu ska jag gå och röja upp i min garderob och sedan kommer min lilla ögonsten hit, och då ska vi ha massa myyyysmysmysss <333

du är helt underbar, bäst i hela världen :)

image39
VILL BARA ÄTA UPP DIG SNYGGING <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0