huvudstaden

har varit väldigtväligt roligt i stockholm, rihanna var grym!! verkligen en upplevelse:)

i morse när vi kom med tåget kl 12 så var gubben&tomas där och hämtade upp mig, vi for och käkade och sedan for vi hem till gubben! ¨låg och mös i timma och sedan så slocknade jag, haha trött efter en hel natt på tåget! + inte så mycket sömn natten före det heller :) vaknade kring halv 4 och då gick vi och fikade :)
hjärtat har match kl 7 så dom for kring halv 5 och då kom pappa och hämtade mig och vi for hem :)
tänkte fara och se på gubbens match men therese har jätte ont i magen och det känns skönt att slippa sätta sig på en buss i 1 timme! hehe.
men ska nog hitta på något med therese iallafall, får se vad vi gör :) sen kring 10 när älsklings match har slutat så ska jag fara dit och mysa med honom :) vinner dom så har dom match imorgon också:) fy vad jag ska plugga imorgon, 4 prov i veckan.... sen mysipyskväll med min favorit <3


Du är min luft, I love you more than words can say <3
image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0