lördag 8mars

igår efter skolan så tog jag och julia bussen till luleå, gick på stan där i några timmar och köpte lite kläder :)
sedan tog vi bussen till hjärtas match och så såg vi första och början av andra perioden =)
sen åkte vi hem till julia och fikade för hennes låtssas bror fyllde år! efter allt fika for vi till erika och åt tacos med några tjejjer :) och sen spelade vi spel och fikade ännu mer, hehe!
for till gubben kring 11 och då åt vi varma mackor och sedan la vi oss och mös och sen somnade någon gång :)
vaknade imorse kring 10 när daniel klev upp för han hade samling kring 12, tänkte följa och kolla på matchen men kände att jag behövde ha en stor sovmorgon :) så sen somnade jag om lika fort men lyckades vakna minst 3 gånger eftersom gubben kom in hela tiden och goa :) sa iallafall hejdå till han kring 11 och somnade om, vaknade kring 1-2 och  åt frulle sen kom pappa och hämtade mig och vi for och hämta upp julia :) for och handlade sedan solade jag och julia ;p kom nyss hem till mig och ska snart börja duscha och göra oss iordning :) ikväll blir det  fest med girlsen, men jag ska vara nykter eftersom gubben kommer till mig från luleå kring halv 11 när han har sett klart j-20s match så då ska jag kila hem och mysa med honom ;-*
imorgon, träna och vara med min älskade :) kanske följer och kollar på hans match imorgon, men beror på om jag är trött eller inte imorgon när han kliver upp, hehehe!


jag älskar dig mer än allt i världen älskling <3 du&jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0