najsnajs

blev en trevlig kväll igår med girlsen :) blev massa alkohol även fast det inte var tänkt så men det funkade iallfall, hehe! kom överens med gubben att jag skulle stanna ute lite längre ifall det blev kul och det blev det ju så kom inte hem fören kring halv 2 när saknaden började bli för stor <3 hihi! när jag kom hem så låg lillgubben och sov men vaknade när jag kröp ner i sängen, så myste vi ungefär en timma och sen somnade vi för natten! :)
vaknade kring halv 12 och då gick vi upp och gjorde mat och sedan kring 1 så for gubben på samling :)
orkade inte följa och se matchen eftersom han är lite sjykis och då ska han spela back så länge han orkar, så tror inte det blir lika kul att kolla då! hihi.
kring 2 kom therese hit och vi åt mackor, nu ska vi gå och plugga och lite senare ska vi träna och rensa min garderob :)
när gubben kommer från matchen så ska jag fara dit, blir massa mys och se söndagsfilm ikväll ;-* sen får vi kliva upp tidigt imorgon eftersom det är skola igen.... skit också


you´re the reason why i believe in love <3
image37

jag&therese :) evis,therese&jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0