påskhelg

fredag - bubbel och mat hos gubben med sanna&danne :)
lördag - skoter hela dagen med gubben,s&d! påskmiddag hos mami med gubbi, sen mys och suss i dannes stuga!
söndag - skoter och grill sen poker på kvällen med s,d,göbbsi,s,h :)

haha orkade inte skriva så mycket så tog helgen i ett litet paket :) vill ni ha fler detaljer kan ni ju alltid läsa sannas 'lilla' inlägg om helgen :)

imorse vaknade jag och gubben iallfall kring 12, skönt att få sova ut lite :) då klev vi upp och drack varm choklad och lite frulle :) sedan gick vi ut och tog lite luft i finvädret, mysmys! sen såsade vi på duschade och myste i nån timme :) for och handlade sen till sanna kring 5, danne kom dit och sedan gjorde pojkarna kött och vi gjorde sås och krocketter :) sedan såg vi lite hockey och åt kladdkaka och sen såg vi motorsågsmasaken, usch vilken svinig film!
jag och hjärtat kom från sanna för bara en liten stund sen och nu ska vi tända lite ljus och sedan hoppa i säng och mysa <3 kanske se någon barnfilm eller något som lugnar ner oss sen skräckfilmen tidigare, hehe.

imorgon kommer sofia hit kring 12 och då ska vi gå lite på stan och kanske gå och fika med erika&julia :) sen ska vi hem till mig och färga sofias hår oså :) gubben far på träning kring 4 och sofia skulle fara hem kring 5 så får se vad jag hittar på när båda dom har åkt, kanske rensar upp lite så jag håller det fint här i mitt rum nu :)
sen kring 7 far jag till gubben så ska vi böbbla och ha jättemyspys eftersom vi har varit tillsammans 1 och ett halvt år imorgon om man inte räknar med vårat lilla avbrott, och allt som hände i avbrottet är bara skit så det hoppar vi över:) altså ett och ett halvt år sedan första gången vi blev tillsammans :) <3  jag är så lycklig med dig älskling:)

Jag älskar dig över allt annat gubben
du är det bästa som någonsin hänt mig :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0