stockholm!

kom nyss hem från skolan, nu ska jag packa och sedan fara till morfar och äta middag osv :) efter det så ska jag och therese och träna och sedan ska jag hem och göra bagetter och hämta min packning :) sen far jag till min älskade daniel <3 blir massa myspys men han är jätte febrig så jag hoppas att jag inte blir smittad, hihi! sen imorgon 06.30 så kommer evis&eva och hämtar mig hos gubben och så bär det av till kallax sen stockholm med erika,linnea,josefine&evalena :D se rihanna live på onsdagkväll sen torsdag blir det massor av shopping, sen hemma på fredag igen :) fredag ska jag och therese till luleå och se gubbens match och sen far till gubben efter det och myser :) lördag har han också match så då ska jag nog plugga, sen på kvällen så ska vi ha supermyskväll :) <3


kommer sakna dig massor hjärtat! <3
du+jag det är så det ska vara :) puss på dig älskling!
image33


Kommentarer
Postat av: Linda & Dermiz

Inte kan du ju fara nu när han är sjuk ;P

2008-03-11 @ 21:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0