19 november

Imorse 04.40 klev gubben upp och började bege sig mot kallax, saknar honom redan jätte mycket!! Jag försov mig tyvärr, julia ringde 07.45 och bussen gick 08.00 och kände mig riktigt död, grymt trött.. Så låg kvar och förargade mig över att jag missade matten, men då ringde julia en halv timma senare och sa att man var tvungen se på någon föreläsning till kl 10 så jag missade inte matten. så blev jag glad och fortsatte sova:) vaknade 09.11 så skyndade på lite och tog bussen 09.35 till engelskan: ) Har haft redovisning idag på rättsen, gick väl bra!
Efter skolan gick jag in till stan och mötte mamma, vi köpte en hårfärg åt mig för jag ska färga lite ljusare och sen köpte vi nyttiga nötter till mig och chips till mamma... hmm är grymt sugen på att ta ett undantag och äta lite chirre även fast det är vardag.... meeen det ska jag nog avstå från, eller? jo jag ska inte smaka ettt ända!! men på fredag ska jag pressa:)hehh. känns ju lite dåligt om jag bryter mitt löfte om att bara äta chips,godis på helger(och lov?), eftersom jag bara haft löftet i 1,5 vecka. haha
Nu håller mamma på att göra palt och sen tror jag att jag ska sticka och träna, och så ska jag göra idrottsarbetet! blir nog att sova här inatt: ) alla ska på hockeyn men jag orkar faktiskt inte, träna och göra arbeten är ju lite bättre ;) heheee.

aja nu ska jag fortsätta kolla runt här.. eller något


saknar dig redan super mycket min ängel ;-* känns så tomt när inte dy är här! PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0