26 november

jaha imorse for ju min ängel, kändes hemskt och jobbigt att säga hejdå till honom, så nu räknar jag ner dagarna, bara 5 heldagar kvar nu! wiho!
aja, jag försov mig också på köpet, min mobil hade ladda ur så vaknade 11... pappa kom och skjutsade mig till skolan där jag hade religion och rättskunskap! sen slutade vi
och här jag suttit sen dess. haha nä inte riktigt men nästan. gjort klart aktiekunskapen osv, redovisning imorgon.. segt!
och nu kommer strax josefine och hennes mami och hämtar upp mig, ska följa med till torpgärdan och umgås med henne: ) blir att sussa där också!

4-2 luleå-timrå och det är tredje perioden, hejja luleå :)


du är precis allt för mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0