ändrade plans

mamma hittade ett bättre hotell enligt henne så hon skyndade sig att ringa fritidsresor och byta till de hotellet:) sååå nu är resedagen ändrad också, åker den 5 från arlanda. alltså härifrån den 4! och så kommer gubben den 12: ) och så kommer vi hem den 19, så en dags bakställning. heh. men det spelar ju ingen roll ;p tyckte faktiskt också att de här hotellet var mysigare + att det bara var 50-150 m till havet så det passar ju ypperligt! det ända som var sämre är dock att jag får en mindre dag med gubben nu nästa vecka innan jag far, men jag får väl hålla ut tills han kommer ner:) hih.
föressten så fick han besked idag att han kom med i lands och ska till canada 1 januari. ännu massor med dagar utan honom... fast är ändå jätteglad för att han kom med : ) jag vill också till canada! aja tur att det finns en sommar, då det är uppehåll med hockeyn ett tag ;) ska bli skönt att få ha han hemma mer:)

nu har jag precis käkat och ska fara och träna på stepin med lovisa: ) duktiga tjejjer!


forever and always <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0