äntligen fredag

jaha, nu är jag mätt på nudlar och sitter här och kollar runt på bloggar : )
kvällen spenderades med tjejjerna(inte alla) hos gubben, dom sista for kring 10 så sen dess jag har bara suttit och sett tv med lisa! käkade just lite nudlar och nu sitter jag här ;p
känner mig rätt trött så ska snart gå och gosa ned mig i sängen med nallar och önska att daniel var här och inte i stockholm... :) förövrigt så förlorade dom sin första match idag på 14 matcher, mot djurgården 2-1.... synd men dom får ta igen det på söndag när dom möts igen!!
Imorgon när jag vaknar ska jag chilla här ett tag, se lite tv och ladda inför resten av min dag som består av plugg.. suck! så blir väl inte att sova bort hela dagen antar jag..

Spainen med mamma&älskling om en månad, kommer bli huuur underbart och mysigt som helst:))) längtar!!! värmen,lugnet,miljön och allt som hör till, och att få dela det med personen som jag håller närmast hjärtat, det kan inte bli bättre;-* är kul för oss att tillbringa lite tid med mamsen också för den delen: )
Sen utlandet med tjejjerna i maj! perfekt! Hittade en jätte bra resa till grekland, rhodos meeeen ni tror inte att den var slutsåld när vi ringde och skulle boka??? ja. men vi hittar säkert fler:)


du är min världensbästa <3





1. Jag och Min i väntan på mamma utanför Kina
2. Lovan på halal tv. Eller??
3. Dermiz och Lovan myser :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad du ska utomlands då!;D

2008-11-17 @ 20:05:34
URL: http://evelinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0