en snabb update

Har egentligen inte tid att sitta här men måste ju få ta en liten paus i pluggandet, eller?
Tänkte fara på spinning och core kl 19 men upptäckte just att jag fortfarande har grymt mycket att göra tills imorgon på rättsredovisningen... så gick in och avbokade dom passen, trist men skolan går ju före träningen.
Sen så ska min älskade bort imorgon, igen.... så vill inte ägna heeela kvällen åt att plugga. vill ha de mesta klart när han kommer hem kring 20! blir att se desperate och sen ska vi mysa och se en film:) så jobbigt när han är borta så mycket med hockeyn nu på vintern.. menmen, han kommer ju hem på söndagnatt så! men dock far han nästa vecka på onsdag igen och är borta till söndag ännu en gång.. nä nu skajag inte vara sån, han kommer ju alltid hem igen så :)

aja nu har jag beklagat mig färdigt och ska fortsätta med den här SKITEN. måste tillägga att jag är väldigt less på skolan just nu..


Det finns inte ord för hur mycket jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0