great day

imorse var vi gryyymt trötta, tog oss upp med nöd och näppe! pappa skjutsade oss iaf till skolan och då hade jag kommunikation sen aktiekunskap, sen slutade vi! väldigt oväntat men vädligt skönt:)
Nu har jag precis varit och tränat+solat & handlat med mamma:) vi ska äta tacos, gotti!
Ska strax göra klart min bokrecention på engelska och börja med tyskan.
Senare kommer papsen och skjutsar min till min ängel :) där ska vi se desperate housewife och en film och ha en riktig myskväll!
Imorgon far han ju med laget och spelar i gävle,mora,sundsvall osv. dom är borta till måndagnatt, så jag grämer mig jätte mycket att vara utan honom så länge.. känns absolut inge kul alls.. men får väl ta tag i pluggandet eftersom det ser ut att bli väääldigt mycket för min del nästa vecka..
Ja och inte nog med det, då iallfall när han kommer hem på måndag natt så har vi endast 4 dagar tsm sen far jag och mamma till arlanda 5 dec och sen spainen den 6! så blir en hel vecka utan honom då också.. men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, han kommer ju ner till spainen den 13 dec, andra veckan :D så det kommer ju bli en hel vecka i spain tillsammans, helt underbart och perfekt! synd bara att hans tränare tjurade ihop och inte lät han missa EN match och fara två veckor.... aja man ska väl vara nöjd att han får missa träningar och fara en vecka iaf:) så blir  först en vecka med mamsen och sen kommer Min och myser med oss hela andra veckan :) hih. kommer hem 20 dec till arlanda och är i boden igen 21 eller 22, perfekt sådär innan jul: )
så är gubbens morbror, kusin osv hos dom då så blir att fira julafton där, kommer bli jättemys! sen firar vi hos farmor och farfar och min familj på juldagen: ) så känns som att decmeber kommer bli helt perfekt! om man bortser från de dagarna när jag och Min inte är i samma land och stad..

aja nu är det plugg som gäller...


du är så himla underbar, du är bästbästbäst. världens bästa kompis och världens bästa pojkvän <3 finns inte ord!!

Kommentarer
Postat av: blomkålslovan

hade tydligen inlägget som utkast, men nu är det publiserat :)

2008-11-25 @ 21:29:14
URL: http://lovisajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0