häpnadsväckande

dagen har somvanligt flytit på, efter skolan gick jag lovan erika och sofia till sofias nya lägenhet och jag färgade håret på sofia oså :) Nu är jag hemma igen och väntar på käk, efter sofia hade ätit skulle hon komma ner hit och hjälpa mig att städa lite ;p hih. sen, hör och häpnad!! jag ska träna för tredje dagen i rad ;o good work för min del :))) sofia och jag ska på spinning och sen core med jullan! Efter det så ska jag till sanna, där hon danne och daniel är :) annelie skulle  klippa daniel tror jag, sen skulle vi se en film ;p (kanske saw 5!!!) men får se vad dom har fått hem: ) kanske blir att övernatta där? eller? jag vetinte, vi får se;p

anteckna att lovan smakade TVÅ sourcream chips hos sofia, medans jag avstod!!! heheh. nä men lovan är lite sjukis så hon är värd att sliska lite, hon tar igen det på spinningen på fredag ;)


you and me always and forever: )


Kommentarer
Postat av: lovan

haha FYFAN linne :D

2008-11-13 @ 21:25:33
URL: http://lovisajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0