hejjjj

Kan meddela att  jag börjar bli less på att bara ligga hemma hela dagarna.. varit hemma 4 av 5 dagar denna vecka! Som tur är så har ju gubben paro hos mamma så han är hemma, annars hade det kännts myyycket tråkigare :)
Hade tid på vårdcentralen för att kolla mina förbannade utslag 10.45, efter det for jag och mamma och handlade och nu är vi tillbaka hos mamma igen :) hjärtat sover ännu, men han bad mig väcka honom om han skulle sova för länge så börjar snart bli dax! 12.25 börjar våra bästa år :) men ska plugga också hade jag tänkt! nk prov på mån
dag, svenska inlämning till måndag, tal till tisdag och tyskabok klar till tisdag... har inte börjat med något av allt än ;o
Efter skolan ska nog jag och Sofia plugga, sen kommer sanna senare :) blir idol med henne, och så kommer ju baby&danne efter deras träningar :)

nu ska jag göra mitt bästa på pluggfronten..


Du är min luft <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0