lovan 17år!!

Kvällen igår blev faktiskt riktigt bra :) men bäst var det nog hos lovan!
Nu har precis liza julia och josefine gått på rönnbäcks och käkat, dock känner jag mig inte speciellt sugen så sån där onyttig mat idag så jag stannade hemma :) duktig sejj.
Ska mest troligt på hockey i luleå och se j-20, brynäs-luleå! gubben har inte kommit hem än så han spelar inte men det kan ju vara kul iaf : ) antingen ska jag åka buss dit aloooone, eller så åker jag med lovan osv, hoppas på de sist nämna:)
Och i eftermiddag så kommer mitt guld hem=D gud så jag har saknat honom!! meeen så far han ju på onsdag igen och är borta till måndag, kul......... menmen får väl ta vara på den tid vi har nu:)

nu ska jag försöka få tag på lovis


du är värlsbäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0