mysig tjejkväll

har precis kommit hem från liza, fan vilket fett hus dom har alltså! är grymt imponerad;p
har varit en supermysig kväll där med 7 tjejjer: ) sett idol och taken, SÅ JÄVLA BRA FILM!! måste ses!!
sen har vi pratat om läskiga spökliga händelser ;o så jag bestämmde mig för att fara till mamma och sova eftersom pappa är på ice och vill inte vara ensammen hemma efter detta snack..
imorgon är det lovan som gäller, kommer bli svin kul tror jag!:) gratttis på dig gullet!!

förövrigt så var jag den första som sa grattis till lovisa (enligt tre klockor och mig) men något som är efter alla klockor och tjejjer är att jag var den första som ringde och grattade henne ;)


Words can´t explain how much I love you <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hade nästan lust att slå dig när du satt där och tjata grattis, grattis, grattis ;p

2008-11-22 @ 14:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0