pluggggggg

Idag började dagen 08.20 med administration, sen var det nk-prov! gick faktiskt bättre än förväntat :) kändes det som iaf!
Dagen flöt på med svenska och psyko, känner mig grymt stressad nu eftersom vi har så grymt mycket i skolan heeeela tiden...
Efter skolan gick jag iallfall til step in och tränade, pappa kom och hämtade mig och sen blev det mycket god wook till middag: ) hoppade i duschen och sen har jag suttit med dataskiten i 1,5 timma nu... äntligen är jag klar!!!
Nu kom hjärtat nyss hit och nu ska jag göra klart mitt jävla tal, sen måste jag kika lite på tyskan också...
som ett bra avslut på pluggkvällen blir det mys och prision break med min kära= )

har tjatat om mitt tal i veckor nu, känns skönt när det är överstökat efter imorgon!


Om du är solen så är jag dina strålar
Om du är elden så är jag din glöd
Om du är Daniel så är jag din Linnea ;-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0