sillll dag

idag har jag varit hemma pga av min "fina" hårfärg.. hah. hade visst råkat köpa en brun som det var rött i, men det syndes ju inte på framsidan så hur ska man veta det?? aja, nu är det omfärgat igen, och det blev ganska likt som förut, lite 3ljusare bara: ) men är nöjdare nu en nyss, haha det var typ rött.. inte vackert!
sov iallfall till halv 12 idag, skönt var det! sen gick jag och mamma på stan och käka lunch, tacos. mumma!
Har precis kommit hem till mamma nu efter ett tugnt träningspass med julia, och ska hoppa in i duschen nu! sen kommer julia och hämtar upp mig så far vi till liza och ser idol med fler tjejjer, mys! blir att äta gomat där också:)
sen ska jag och eva på skolan imorgon 10.30 och sälja fika för våran resa till berlin med tyskan i mars, jobbigt...
sen FEzzzt imorgon hos 17åriga-lovan med girlsen ;) blir nog bra!!

aja nu ska jag hoppa in i duschen


misssss you baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0