StepIn

Idag har jag äääntligen gjort bort mitt tal, haha gick väl sådär men det funkade ju iallfall ;p Dagen har flytit på bra, tyska bokredovisning också. hah vilket skämt!
Efter skolan for jag och Linnea och tränade på step in, byggde lite på våra armmuskler ;) heh. och så tog vi oss en vända på bandet! min kondition är kasss men det blir det snart ändring på med mina intervaller ;D haahh
Nu är jag hos mamsen och hon håller på att laga mat: ) jag ska skriva en engelska och rättskunkaps uppgift till imorgon så de är väl bara att sätta igång antar jag..
Pappa kommer hit kring 20 och då ska jag övningsköra till hjärtat, där blir det desperate housewifes och hjälpa honom med hans plugg:)
Föressten så ska jag lämna in min kamera på lagning nu så jag kan börja he in lite bilder här, lite roligare då tycker jag:)


så nu ska jag börja med plugget... as usually!



Vi förevigt <3

Kommentarer
Postat av: lovan

VAD HAR VI FÖR ENGELSKA?

2008-11-11 @ 22:37:15
URL: http://lovisajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0